Kurz obchodní angličtiny
Komunikace a vyjednávání v obchodním styku I. a II.
Tematické okruhy obsahují základní dovednosti z oblasti obchodu.
Kurzy jsou určeny pro majitele firem, střední a vyšší management, asistentky vedoucích pracovníků, zaměstnance obchodních oddělení, studenty vysokých škol, i všechny ostatní, kteří si chtějí zvýšit svou kompetenci v angličtině.
Kurzy jsou vhodné i pro ty, kteří se připravují na pracovní pohovor ve firmách, kde budou tyto dovednosti potřebovat.
V kurzech se zaměřujeme na praktické procvičování jednotlivých obchodních dovedností a rozvoj specifické slovní zásoby, užívané v obchodním a formálním styku.
-
- Vstupní znalostní úroveň: Intermediate+
- Čas výuky: 9.30 – 15.30 hod.
- Místo výuky: Jazyková škola Elvis (u metra Pražského povstání)
- Výukové materiály v ceně
- Kurz otevíráme s minimálně 4 studenty. Maximální počet studentů v kurzu je 9.
- Cena za 1 kurz: 990 Kč
- Cena za 2 kurzy: 1.780 Kč
- Kurz také rádi uspořádáme přímo na míru firemním zákazníkům.
Náplň a struktura kurzů
1. Komunikace a vyjednávání v obchodním styku I.:
9.30 – 11.00 hod. Presentation + table interpretation (prezentace + interpretace grafů a tabulek)
11.00 - 11.15 přestávka
11.15 – 12.45 hod. Small talk with business partners (neformální konverzace s obchodními partnery)
12.45 - 14.00 hod. oběd
14.00 – 15.30 hod. Contract negotiation (smluvní vyjednávání)
- Termíny 2016: sobota 13. února
Topics:
1st part:How to prepare a powerful presentation? How to interpret graphs and tables so, that the speaker makes a positive impression? Analyse data, its interrelations rather than simply accepting the initial impression given by the graph. Specific language used in presentations. Participants group presentations and feedback.
2nd part: Which topics are allowed, which are dangerous and which may be tricky. Analysis and advise. Simulation game.
3rd part: How to negotiate a successful contract? Which language is appropriate? What are open and closed questions and how to use them? Simulation of negotiations and feedback.
2. Komunikace a vyjednávání v obchodním styku II.:
9.30 – 11.00 hod. Organising a conference/meeting (organizování konferencí/obchodních setkání)
11.00 - 11.15 přestávka
11.15 – 12.45 hod. Round table discussion (diskuse u kulatého stolu)
12.45 - 14.00 hod. oběd
14.00 – 15.30 hod. Problem solving skills (dovednosti při řešení problémů)
- Termíny 2016: sobota 27. února
Topics:
1st part:Necessary steps before, during and after the conference/meeting. What not to forget? How to write invitations and thank you letters? How to structure short memo?
2nd part:Necessary vocabulary for round table discussions. What gestures are acceptable. Guidance notes to round-table discussions. Simulation of round table discussion. Feedback to speakers.
3rd part: How to evaluate information or situations? How to break them down? Various ways of approaching and resolving problems. Stages to solving a problem. How to apply the knowledge to real-life situations? Simulation exercise and feedback.